Nos, mivel igencsak régen jutott időm a blogolásra, és mivel most elég nagy változások lesznek kisautómmal kapcsolatban, ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálom röviden összefoglalni, mi is történt velünk az elmúlt jó pár hónapban.
Kezdeném talán ott, ami viszonylag látványos újítás volt, hogy még annó Karácsonyra kaptam Gyuszitól és Anyukájától egy Clarion fejegységet. Ezen hangcucc különlegessége, hogy se nem Cd-s, se nem kazettás, hanem bluetooth-al, illetve SD-kártyával működik. Ami még vicces ezzel kapcsolatban, hogy még régebben említettem Gyuszinak, hogy miért nem gyártanak fehér fejegységet, mondjuk narancs ledekkel, tök jó Pityu-színű lenne. Na, később kiderült, hogy mikor én ezt mondtam, addigra már meg volt rendelve ez az új szerzemény, ami persze fehér, és képes narancssárgán is világítani!!! :) Egyszerűen gyönyörű!!! Ezek után úgy döntöttem, hogy ha már van szép új fejegység, akkor kellene hozzá valami normálisabb hangszóró is, nem pedig a régi antikrádió-minőségű hangszórókkal kellene vagizni. :) Így lényegében Apukámtól szintén Karácsonyra kaptam egy általam választott, természetesen narancssárga Hertz márkájú hangszóró-párt. Pár nappal később kisebb-nagyobb szenvedés után ezek be is lettek szerelve, és ahhoz képest szerintem nagyon jól szólnak.
Ezek után most gondolkoznom kell, hogy mi is történt még azóta, hiszen azért elég régen volt...
Azt tudom, hogy kisautómmal részt vettünk a Fóti Motorbarátok Körének Hungaroringes találkozóján, ahol lényegében úgy zajlott az egész, mintha ki lennének állítva a kisautók, úgyhogy megvolt az első kiállítás is. :) Ami ezzel kapcsolatban még hatalmas élmény volt, hogy mehettünk két tiszteletkört a Póckikkal is a pályán. Megpróbáltunk a végére maradni, hogy picit lehessen nyomni neki, amivel szerintem annyira nem is volt gond, elég jól lehetett menni a pályán. Sajnos a kanyarokban nem tudtam kiélni magamat, mivel a kocsi első futóműve még nem esett át a felújításon, és mondhatni elég ramaty állapotban van, így vigyázni kellett rá. Ettől függetlenül hihetetlenül nagy élmény volt, és nagyon bántam volna, ha kihagyom, és mondjuk Gyuszi utasaként veszek részt a rendezvényen. Ami még vicces, hogy természetesen indulás előtt lemostuk Pityut, ami nála azt jelenti, hogy 100%-osan kreál magának olyankor valamilyen problémát. Ez most sem lett másként, egész úton szaggatott, rángatott, és elég sokan nem igazán tudtak mit kezdeni a helyzettel.Ekkor Róbert Gida addig-addig erőltette, hogy állítsák át a gyújtást 13 fokra, hogy végül ez az opció lett a megfelelő, és a kisautó hibátlanul működött. :)
Idő közben egyik hazaút alkalmával játszott olyat, hogy felvillant az olajlámpa itt-ott, de ez a probléma egyszercsak magától elmúlt... (Vagy mégsem...)
A következő nagyobb esemény a nyári tali volt, ami szintén az első volt Pöttyöcske életében. :) Szerintem nagyon jól érezte magát, hiszen sosem volt még ennyi Polski között. :) A szépségversenyen Gyuszi volt olyan aranyos, mivel nem tudta eldönteni, hogy harmadiknak kire szavazzon, ezért beírta az én rajtszámomat, a 90-est, (köszi The. Boss utólag is a számot!!! :) ) úgyhogy lett nekünk is egy szavazatunk. Ezen kívül bizton állíthatom, hogy én voltam az egyetlen lány, (vastamara csak az egyik ágban indult) aki az összes ügyességi versenyen részt vett, igaz, nem sok eredménnyel, de akkor is nagy élmény volt, legközelebb is így teszek majd! Vasárnap sajnos elmaradt a rossz idő miatt a gyorsulás és a szlalom, pedig szívesen megnéztem volna, hogyan tudunk teljesíteni együtt a kisautómmal. :(
Ami nagy hibát elkövettünk a talin, hogy Pityu szinte végig Réka polskijával szemben állt, ami azért nem jó, mert egymásnak kreálják a problémákat! :) De komolyan! :) Ezért valószínűleg a legújabb probléma is ebből fakadhat, mivel legutóbb mikor Kecskemétről Pestre tartottam, kétszer kellett olajat töltenem...(Természetesen Shell Helix.... :) ) Gyuszi azt hitte, csak az olajteknő tömítéssel van gáz, de mikor befeküdt a kocsi alá, kiderült, el van repedve a motorblokk!!! :(:(:( Ekkor aztán úgy döntöttünk, - mivel már amúgy is szó volt róla hogyha nem visszük a kisautót lakatoshoz, akkor lehet el kell bontani - hogy összekötjük a "kellemeset" a "hasznossal" és majd a lakatosnál szedjük ki a motort, legalább két irányból halad a kisautóm.
Az új fejlemény tehát: Pityu ma, azaz 2010. aug. 25-én megkezdi új élete felé vezető útját, ami azt jelenti, hogy minimum fél évig, - de persze lehet ennél sokkal több is - nem igazán fogjuk együtt szelni az országutakat, mivel a lakatosnál tanyázott le... :(:(:( Már most hiányzik a kis hisztis srác, de sajnos nem nagyon volt más választás, mert bontóba nem megy, az is tuti!!! Ami hátrány, hogy sajnos így elveszti gyári mivoltát, mivel egy-két karosszériaelemet már csak utángyártottan lehetett beszerezni. Végül is annyira nem gond, lényeg, hogy szép, és ép legyen, és most már maradjon is az élete végéig!!! :)
Az elkövetkező jó pár hónapra pedig előre is szeretnék köszönetet mondani Obrotka Gyulának, és Ferkónak, és mindazoknak, akik segítenek abban, hogy Pityu új életet kezdhessen!!!
(Részletek később, ugyan itt. És bocsi az össze-visszaságért, de nem volt túl sok időm blogolni sem...)